Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Brushe, Mary E."'
Autor:
Brushe, Mary E., Lynch, John W., Melhuish, Edward, Reilly, Sheena, Mittinty, Murthy N., Brinkman, Sally A.
Publikováno v:
In SSM - Population Health June 2023 22
Autor:
Brushe, Mary E. *, Islam, Tamina, Monroy, Neida Sechague, Sincovich, Alanna, Gregory, Tess, Finlay‐Jones, Amy, Brinkman, Sally A.
Publikováno v:
In Australian and New Zealand Journal of Public Health June 2022 46(3):286-291
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brushe, Mary E., Lynch, John, Reilly, Sheena, Melhuish, Edward, Murthy N. Mittinty, Brinkman, Sally A.
Additional file 2: Supplementary Appendix. Sensitivity Analysis. To ensure the addition of the extra 35 low educated families at waves 2 and 3 did not affect the results, we undertook a sensitivity analysis which only included families who had partic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::35b9c7c5077a616a0b2ecd8d46003c3a
Autor:
Brushe, Mary E., Lynch, John, Reilly, Sheena, Melhuish, Edward, Murthy N. Mittinty, Brinkman, Sally A.
Additional file 1: Supplementary Appendix. Observed Means vs Computed Means. To compare the observed means in the raw data and the predicted means computed using the margins command.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::112a7b8af3e297f9abfd764cbe3f4e22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Pediatrics
BMC Pediatrics, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
BMC Pediatrics, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Background The idea of the ‘30 million word gap’ suggests families from more socioeconomically advantaged backgrounds engage in more verbal interactions with their child than disadvantaged families. Initial findings from the Language in Little On
Publikováno v:
BMC Pediatrics
BMC Pediatrics, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
BMC Pediatrics, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Background There is evidence that parents from more socioeconomically disadvantaged backgrounds engage in fewer verbal interactions with their child than more advantaged parents. This leads to the so-called, ‘30 million-word gap’. This study aims