Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Bruppacher, Heinz"'
Autor:
Grob, Christian A., Angehrn, Luzius W., Kaufmann, Mark, Hahnloser, Dieter, Winiker, Michael, Erb, Thomas O., Joller, Sonja, Schumacher, Philippe, Bruppacher, Heinz R., O'Grady, Gregory, Murtagh, Jonathon, Gawria, Larsa, Albers, Kim, Meier, Sonja, Heilbronner Samuel, Anna R., Schindler, Christian, Steiner, Luzius A., Dell‐Kuster, Salome
Publikováno v:
Acta Anaesthesiologica Scandinavica; Nov2024, Vol. 68 Issue 10, p1347-1358, 12p
Autor:
Dell-Kuster, Salome, Gomes, Nuno V, Gawria, Larsa, Aghlmandi, Soheila, Aduse-Poku, Maame, Bissett, Ian, Blanc, Catherine, Brandt, Christian, ten Broek, Richard B, Bruppacher, Heinz R, Clancy, Cillian, Delrio, Paolo, Espin, Eloy, Galanos-Demiris, Konstantinos, Gecim, Ethem, Ghaffari, Shahbaz, Gié, Olivier, Goebel, Barbara, Hahnloser, Dieter, Herbst, Friedrich, Orestis, Ioannidis, Joller, Sonja, Kang, Soojin, Martín, Rocio, Mayr, Johannes, Meier, Sonja, Murugesan, Jothi, Nally, Deirdre, Ozcelik, Menekse, Pace, Ugo, Passeri, Michael, Rabanser, Simone, Ranter, Barbara, Rega, Daniela, Ridgway, Paul F, Rosman, Camiel, Schmid, Roger, Schumacher, Philippe, Solis-Pena, Alejandro, Villarino, Laura, Vrochides, Dionisios, Engel, Alexander, O’Grady, Greg, Loveday, Benjamin, Steiner, Luzius A, Van Goor, Harry, Bucher, Heiner C, Clavien, Pierre-Alain, Kirchhoff, Philipp, Rosenthal, Rachel
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2020 Aug . 370, 1-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27238883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reber, Adrian, Geiduschek, Jeremy M., Bobbià, Sandro A., Bruppacher, Heinz R., Frei, Franz J.
Publikováno v:
In Chest August 2002 122(2):473-478
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bauer, Daniel, Bonvin, Raphael, Breckwoldt, Jan, Bruppacher, Heinz, Schirlo, Christian, Schnabel, Kai
Publikováno v:
12. Internationales SkillsLab Symposium 2017; 20170331-20170401; Erlangen; DOCWS05 /20170309/
Bauer, Daniel; Bonvin, Raphael; Breckwoldt, Jan; Bruppacher, Heinz; Schirlo, Christian; Schnabel, Kai (1 April 2017). Assessment of Auscultation Skills with Hybrid Simulation. In: 12. Internationales SkillsLab Symposium. Düsseldorf: German Medical Science GMS Publishing House 10.3205/17isls24
Bauer, Daniel; Bonvin, Raphael; Breckwoldt, Jan; Bruppacher, Heinz; Schirlo, Christian; Schnabel, Kai (1 April 2017). Assessment of Auscultation Skills with Hybrid Simulation. In: 12. Internationales SkillsLab Symposium. Düsseldorf: German Medical Science GMS Publishing House 10.3205/17isls24
Background: Auscultation of the lungs, heart, and the abdomen are core clinical skills in determining a patient’s status, both in a first encounter and in the evaluation of a patient's progress. Findings from auscultation are relevant for a physici
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e0d9dd9c683438dbebc2c426214e815e
http://www.egms.de/en/meetings/isls2017/17isls24.shtml
http://www.egms.de/en/meetings/isls2017/17isls24.shtml
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bauer, Daniel, Bonvin, Raphael, Breckwoldt, Jan, Bruppacher, Heinz, Monti, Matteo, Schnabel, Kai
Publikováno v:
Bauer, Daniel; Bonvin, Raphael; Breckwoldt, Jan; Bruppacher, Heinz; Monti, Matteo; Schnabel, Kai (17 March 2017). Hybrid Simulations for the assessment of Swiss medical students' clinical skills. In: 5th Swiss Conference on Standardized Patients and Simulation in Healthcare (SPSim) (p. 47). Bern: Institut für Medizinische Lehre
Hybrid simulation “[combines] simulated patients and part-task trainers […] to create a multimodal clinical context [that] requires clinicians to integrate technical and nontechnical skills in a holistic clinical performance for assessment” (Tu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f6d82b8d8a8ec832fc5924307bdaa64b
Autor:
Moser, Berthold, Audigé, Laurent, Keller, Christian, Brimacombe, Joseph, Gasteiger, Lukas, Bruppacher, Heinz, Audigé, Laurent, Bruppacher, Heinz R
Publikováno v:
Canadian Journal of Anaesthesia / Journal Canadien d'Anesthésie; Nov2017, Vol. 64 Issue 11, p1119-1128, 10p