Zobrazeno 1 - 10
of 308
pro vyhledávání: '"Bruns , Axel"'
Autor:
Bruns, Axel, Kasianenko, Kateryna, Suresh, Vishnu Padinjaredath, Dehghan, Ehsan, Vodden, Laura
This article introduces the analytical approach of practice mapping, using vector embeddings of network actions and interactions to map commonalities and disjunctures in the practices of social media users, as a framework for methodological advanceme
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.05956
This article extends the combinatorial approach to support the determination of contextuality amidst causal influences. Contextuality is an active field of study in Quantum Cognition, in systems relating to mental phenomena, such as concepts in human
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.08209
Twitter continuously tightens the access to its data via the publicly accessible, cost-free standard APIs. This especially applies to the follow network. In light of this, we successfully modified a network sampling method to work efficiently with th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1908.07788
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2023 217:268-277
Publikováno v:
Media International Australia (8/1/07-current); Aug2024, Vol. 192 Issue 1, p130-149, 20p
Autor:
Schapals, Aljosha Karim, Bruns, Axel
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 3, 5-16, Journalism, Activism, and Social Media: Exploring the Shifts in Journalistic Roles, Performance, and Interconnectedness
The "fake news" phenomenon has permeated academic scholarship and popular debate since the 2016 US presidential election. Much has been written on the circulation of "fake news" and other forms of mis- and disinformation online. Despite its ongoing p
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87878