Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Bruno, Françoise"'
Autor:
Bruno, Françoise, Méard, Jacques
Publikováno v:
Le Travail Humain, 2018 Jan 01. 81(1), 35-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26635730
Publikováno v:
Revue française de pédagogie, 2015 Oct 01(193), 89-104.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44947617
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LÉMONIE, Yannick, DECORTIS, Françoise, MUNOZ, Grégory, VILLERET, Olivier, BOURMAUD, Gaétan, BRUNO, Françoise
Publikováno v:
Conference Proceedings of the Société d'Ergonomie de Langue Française (SELF); 2014, p269-276, 8p
Publikováno v:
Carrefours de l'éducation; June 2017, Vol. 2017 Issue: 43 p246-271, 26p
Autor:
Rocha, Décio1, Deusdará, Bruno2
Publikováno v:
Revista Veredas. 2012, Vol. 16 Issue 1, p31-44. 14p. 2 Charts.
Autor:
Degenhardt, Louisa1 (AUTHOR) l.degenhardt@unsw.edu.au
Publikováno v:
Culture, Health & Sexuality. Nov/Dec2005, Vol. 7 Issue 6, p599-614. 16p.
Autor:
Hamid Irbouh
In the Moroccan French Protectorate (1912-1956), the French established vocational and fine art schools, imposed modern systems of industrial production and pedagogy and reinvented old traditions. Hamid Irbouh argues that the French used this systema
Autor:
Gianfranco Marrone
This books aims to demonstrate how semiotic models of textual analysis can be used to study any social reality or cultural process. In addition, it shows how semiotic models work by using examples from everyday life and social praxis, communicative p
Les recherches menées sur les pratiques de classe visent l'amélioration des systèmes éducatifs et contribuent à mieux cerner le métier d'enseignant. Cet ouvrage s'inscrit dans ce cadre et traite des pratiques pédagogiques, relatives à l'ensei