Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Brunette, Amanda"'
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy January 2021 136
Autor:
Brunette, Amanda M.
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
Episodic future thinking is defined as the ability to mentally project oneself into the future into a specific time and place. Episodic future thinking has been explored extensively in neuroscience. However, it has not been determined whether the mea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Croghan, Anna1,2, Brunette, Amanda3, Holm, Kristen E.4,5, Kozora, Elizabeth4,6, Moser, David J.2, Wamboldt, Frederick S.4,6, Meschede, Kimberly4, Make, Barry J.4,7, Crapo, James D.4,7, Weinberger, Howard D.4,7, Moreau, Kerrie L.7,8, Bowler, Russell P.4,7, Hoth, Karin F.2 karin-hoth@uiowa.edu
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Medicine. Dec2019, Vol. 26 Issue 6, p600-607. 8p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brunette, Amanda M.1, Holm, Kristen E.2,3, Wamboldt, Frederick S.2,4, Kozora, Elizabeth2,4, Moser, David J.5, Make, Barry J.2,6, Crapo, James D.2,6, Meschede, Kimberly2, Weinberger, Howard D.2,6, Moreau, Kerrie L.6,7, Bowler, Russell P.2,6, Hoth, Karin F.2,5 karin-hoth@uiowa.edu
Publikováno v:
Journal of Clinical & Experimental Neuropsychology. May2018, Vol. 40 Issue 4, p411-422. 12p. 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.