Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Brument, Hugo"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brument, Hugo
Publikováno v:
Computer Vision and Pattern Recognition [cs.CV]. Université Rennes 1, 2021. English. ⟨NNT : 2021REN1S066⟩
Navigation is a fundamental interaction in Virtual Reality (VR) that enables users to update their viewpoint in order to explore the Virtual Environment (VE). Alternative locomotion techniques to natural walking have been explored to enable users to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::19db3a0d8395a62c76c1903569553e9d
https://theses.hal.science/tel-03539468/document
https://theses.hal.science/tel-03539468/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ICAT-EGVE 2020-International Conference on Artificial Reality and Telexistence & Eurographics Symposium on Virtual Environments
ICAT-EGVE 2020-International Conference on Artificial Reality and Telexistence & Eurographics Symposium on Virtual Environments, Dec 2020, Florida, United States. pp.1-10
ICAT-EGVE 2020-International Conference on Artificial Reality and Telexistence & Eurographics Symposium on Virtual Environments, Dec 2020, Florida, United States. pp.1-10
International audience; This paper aims to investigate the influence of the control law in virtual steering techniques, and in particular the speed update, on users' behaviour while navigating in virtual environments. To this end, we first propose to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::62d8ae752bf485655ee35c4d3d77b781
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03008936
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03008936
This paper aims to investigate the influence of the control law in virtual steering techniques, and in particular the speed update, on users' behaviour while navigating in virtual environments. To this end, we first propose to characterize existing c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::82d227e78a5e0ddd0c4731981dade586