Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Bruinsma, L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
A key priority in primary health care research is determining how to ensure the advancement of new family physician clinician investigators (FP-CIs). However, there is little consensus on what expectations should be implemented for new investigators
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::6462a3bc94daeb55e4d03009492ada4f
https://europepmc.org/articles/PMC3922578/
https://europepmc.org/articles/PMC3922578/
Autor:
van Eijk, M., Bruinsma, L., Hartshorn, K.L., White, M.R., Rynkiewicz, M.J., Seaton, B.A., Hemrika, W., Romijn, R.A., van Balkom, B.W., Haagsman, H.P.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::41d0227fd080e11c89959dea7316903b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/231719
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/231719
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.