Zobrazeno 1 - 10
of 4 906
pro vyhledávání: '"Bruijn, H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Discriminant Validity of Alcohol Use Disorder in Well-Functioning Men with Hazardous Alcohol Use
Publikováno v:
European Addiction Research, 2003 Jan 01. 9(4), 182-187.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26790249
Publikováno v:
Water Governance, 3
Water Governance, 2019(03), 48-56
Water Governance, 2019(03), 48-56
Gedreven door ontwikkelingen zoals klimaatverandering, verstedelijking en digitalisering zien we in het stedelijk watersysteem steeds vaker oplossingen ‘buiten de buis’. Oplossingen zoals publieke pleinen met een waterbergende functie, polderdake
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::37cafc65bca17576d2f824d9dc30e46a
https://hdl.handle.net/1887/138436
https://hdl.handle.net/1887/138436
Publikováno v:
Sustainability, 10(11):4256, 1-16. Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a7459bca73d4c20f4d80a1d7c2c95855
https://pure.eur.nl/en/publications/3a8141e3-f204-4ccc-8581-7d23b2430d19
https://pure.eur.nl/en/publications/3a8141e3-f204-4ccc-8581-7d23b2430d19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DE BRUIJN, H. F. M.
Publikováno v:
Instructional Science, 1995 Jul 01. 23(4), 221-241.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23370591
Autor:
DE BRUIJN, H. C.
Publikováno v:
Oud Holland, 1955 Jan 01. 70(2), 110-118.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42710627