Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Brugman, Britta"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brugman, Britta C.
Publikováno v:
Annals of the International Communication Association; Dec2024, Vol. 48 Issue 4, p436-455, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brugman, Britta C.1,2 (AUTHOR) b.c.brugman@uva.nl, Burgers, Christian2 (AUTHOR), Beukeboom, Camiel J.1 (AUTHOR), Konijn, Elly A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Feb2023, Vol. 67 Issue 1, p90-111. 22p. 3 Diagrams, 1 Chart.
Autor:
Brugman, Britta
Publikováno v:
Vooys; jul2024, Vol. 42 Issue 2, p74-77, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brugman, Britta C.1 (AUTHOR) b.c.brugman@vu.nl, Droog, Ellen1 (AUTHOR), Reijnierse, W. Gudrun2 (AUTHOR), Leymann, Saskia3 (AUTHOR), Frezza, Giulia3 (AUTHOR), Renardel de Lavalette, Kiki Y.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Metaphor & Symbol. Apr-Jun2022, Vol. 37 Issue 2, p101-113. 13p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brugman, Britta Carmen
Publikováno v:
Brugman, B C 2023, ' Consumption, Characteristics, and Consequences of Satirical News ', PhD, Vrije Universiteit Amsterdam, s.l. . https://doi.org/10.5463/thesis.208
This dissertation examines contemporary satirical news. Satirical news covers current affairs through a unique mix of humorous and critical commentary. Previously, researchers have especially examined (a) which types of individuals regularly consume
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::02433f9fd52b1621d6ae107eb295a214
https://doi.org/10.5463/thesis.208
https://doi.org/10.5463/thesis.208
This is a preregistration of an experiment that investigates the effectiveness of debunking of different types of CSR washing (greenwashing, purplewashing, bluewashing) in case of brand attitudes and purchase intentions.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::65a156e39a385f957c35792ef7634e4a