Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Brudvig, Susan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zboja, James J.1 (AUTHOR) jimzboja@creighton.edu, Brudvig, Susan2 (AUTHOR), Laird, Mary Dana1 (AUTHOR), Clark, Ronald A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Fall2021, Vol. 29 Issue 4, p435-447. 13p. 1 Diagram, 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Brudvig, Susan, Borna, Shaheen
Publikováno v:
Young Consumers, 2012, Vol. 13, Issue 2, pp. 147-160.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17473611211233495
Autor:
Premazzi, Katia, Castaldo, Sandro, Grosso, Monica, Raman, Pushkala, Brudvig, Susan, Hofacker, Charles F.
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2010 Apr 01. 14(3), 63-91.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.2753/JEC1086-4415140304
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brudvig, Susan1
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. 2007, p32-35. 4p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Brudvig, Susan1 subrudvi@iu.edu, Brusco, Michael J.2 mbrusco@business.fsu.edu, Cradit, J. Dennis2 dcradit@business.fsu.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Analytics. Mar2019, Vol. 7 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Brudvig, Susan1, Raman, Pushkala2
Publikováno v:
Marketing Management Journal. Fall2006, Vol. 16 Issue 2, p171-178. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grosso, Monica, Castaldo, Sandro, HOFACKER, Charles F., Premazzi, Katia, RAMAN, Pushkala, BRUDVIG, Susan
Publikováno v:
IJEC, International Journal of Electronic Commerce
IJEC, International Journal of Electronic Commerce, 2010, 63-91 p
IJEC, International Journal of Electronic Commerce, 2010, 63-91 p
International audience; The collection of personal information from customers is a necessity for Internet merchants, who need such information to effectively provide service to customers. The ease with which data can be acquired and disseminated acro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::498074e6fdea239e1aa0ba6ee32049cf
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02312827
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02312827