Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Bruce Norris I."'
Autor:
Bruce Norris I.
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 9, Iss 1, Pp 53-56 (2017)
Online advertisers have the non-trivial job of jointly assessing the effects of banner ad design elements available in a large number of such formats. Our research found that animated formats are superior to static formats in most settings. It confir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/672ff05d56734586b09a9a4d5a864433
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Apr 01. 57(2), 236-256.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967304
Autor:
Bruce, Norris I.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2019 Apr 01. 56(2), 211-229.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26966569
Autor:
Kim, Ho, Bruce, Norris I.
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing March 2018 35(1):116-143
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2017 Apr 01. 54(2), 202-218.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44876591
Publikováno v:
Journal of Social Media in Society; 2024, Vol. 13 Issue 1, p1-26, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2012, Vol. 49 Issue 6, p793-806. 14p. 3 Black and White Photographs, 3 Charts.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2012, Vol. 49 Issue 4, p469-486. 18p. 3 Charts, 6 Graphs.
Autor:
Bruce, Norris I.
Publikováno v:
Marketing Science, 2008 Jul 01. 27(4), 659-673.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40057115