Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Brownlee, Carson"'
Autor:
Usher, Will, Wald, Ingo, Amstutz, Jefferson, Günther, Johannes, Brownlee, Carson, Pascucci, Valerio
Image- and data-parallel rendering across multiple nodes on high-performance computing systems is widely used in visualization to provide higher frame rates, support large data sets, and render data in situ. Specifically for in situ visualization, re
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.07083
Autor:
Wald, Ingo, Cherniak, Bruce, Usher, Will, Brownlee, Carson, Afra, Attila, Guenther, Johannes, Amstutz, Jefferson, Rowley, Tim, Pascucci, Valerio, Johnson, Chris R, Jeffers, Jim
New algorithmic and hardware developments over the past two decades have enabled interactive ray tracing of small to modest sized scenes, and are finding growing popularity in scientific visualization and games. However, interactive ray tracing has n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.02620
Publikováno v:
In Computers & Graphics February 2008 32(1):14-24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brownlee, Carson
Ray tracing presents an efficient rendering algorithm for scientific visualization using common visualization tools and scales with increasingly large geometry counts while allowing for accurate physically-based visualization and analysis, which enab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eaa38b1500de77a7005ee57c3daada8d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schott, Mathias, Martin, Tobias, Grosset, A.V. Pascal, Brownlee, Carson, Hollt, Thomas, Brown, Benjamin P., Smith, Sean T., Hansen, Charles D.
Publikováno v:
2012 IEEE Pacific Visualization Symposium; 1/ 1/2012, p169-176, 8p