Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Browning, Catherine A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Normand, Elizabeth A. 1, Crandall, Shane R. 1, Thorn, Catherine A. 1, Murphy, Emily M. 1, Voelcker, Bettina 2, Browning, Catherine 2, Machan, Jason T. 3, Moore, Christopher I. 1, Connors, Barry W. 1, Zervas, Mark 2, *
Publikováno v:
In Neuron 5 June 2013 78(5):895-909
Autor:
Browning, Catherine A.
In this thesis, I examined the effects of collaboration on prospective memory (PM) performance – remembering together to perform future intentions. Given the ubiquitous social nature of our daily lives, there has been a long tradition of examining
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::194c68404affd539e31af19ff9936a0c
Autor:
Browning, Catherine A.1 catherine.browning@students.mq.edu.au, Harris, Celia B.1,2, Van Bergen, Penny3, Barnier, Amanda J.1,2, Rendell, Peter G.1,3
Publikováno v:
Memory. Oct2018, Vol. 26 Issue 9, p1206-1219. 14p.
Autor:
Harrod, Steven B. ⁎, Booze, Rosemarie M., Welch, Marion, Browning, Catherine E., Mactutus, Charles F.
Publikováno v:
In Pharmacology, Biochemistry and Behavior 2005 82(1):170-181
Publikováno v:
In Journal of Obstetric, Gynecologic & Neonatal Nursing November 2002 31(6):658-664
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Browning, Catherine Cronquist. (2013). Bower of Books: Reading Children in Nineteenth-Century British Literature. UC Berkeley: English. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/89q0q765
Bower of Books: Reading Children in Nineteenth-Century British Literature analyzes the history of the child as a textual subject, particularly in the British Victorian period. Nineteenth-century literature develops an association between the reader a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ea27ebbf0bd76dcbf9da398b4a539f0e
http://www.escholarship.org/uc/item/89q0q765
http://www.escholarship.org/uc/item/89q0q765