Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Brownfield, Angela"'
Autor:
Rudolph, Mike, Gortney, Justine S., Brownfield, Angela, Caldwell, David, Castleberry, Ashley, Le, Uyen Minh, Medina, Melissa S., Sease, Julie M., Trujillo, Jennifer, Welch, Adam C., Daugherty, Kimberly K.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning March 2020 12(3):255-264
Autor:
McDowell, Lena, Arnoldi, Jennifer D., Damer, Kendra M., Aranda, Maurina, Brownfield, Angela M.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Autor:
Delgado, Elina, Brownfield, Angela M., Bhatt, Snehal, Eades, Amanda, Fincher, Timothy K., Stamatakis, Mary K.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 25 March 2016 80(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rudolph, Mike, Gortney, Justine S., Brownfield, Angela, Caldwell, David, Castleberry, Ashley, Le, Uyen Minh, Medina, Melissa S., Sease, Julie M., Trujillo, Jennifer, Welch, Adam C., Daugherty, Kimberly K.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Introduction: This study assessed student perceptions, preparation, and result use strategies of the Pharmacy Curriculum Outcomes Assessment (PCOA). Secondarily, it studied the effect of schools/colleges of pharmacy (S/COP) PCOA management on student
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/9139
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning November 2020 12(11):1354-1359
Autor:
Kasper, Barbara, Brownfield, Angela
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning July 2018 10(7):925-932
Autor:
DiDonato, Kristen L., Ruehter, Valerie L., Odum, Lauren E., Brownfield, Angela M., Lindsey, Cameron C.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning September-October 2013 5(5):417-423