Zobrazeno 1 - 10
of 298
pro vyhledávání: '"Brown HE"'
Publikováno v:
British Journal of Sports Medicine
$\textbf{Objective:}$ To systematically review and meta-analyse how physical activity (PA) changes from adolescence to early adulthood (13-30 years). $\textbf{Data sources:}$ Seven electronic databases were searched: Medline, Embase, PsycInfo, SCOPUS
The family environment is key in influencing children's health behaviours. Encouraging family co-participation in physical activity may therefore be an effective approach to increasing children's physical activity levels. Yet, little is known about h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::031cfe2e48e007a6ea39fba2c0746343
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/269718
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/269718
Autor:
Brown, HE, Whittle, F, Jong, S, Croxson, C, Sharp, SJ, Wilkinson, P, van Sluijs, EMF, Vignoles, A, Corder, K
Introduction Adolescent physical activity promotion is rarely effective, despite adolescence being critical for preventing physical activity decline. Low adolescent physical activity is likely to last into adulthood, increasing health risks. The Get
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c042b05efafa21a803c765e8c2a577fd
$\textbf{Objectives:}$ Assess the feasibility of implementing the GoActive intervention in secondary schools, to identify improvements, test study procedures, determine preliminary effectiveness to increase moderate-to-vigorous physical activity (MVP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eb2a85f79b8f43c7129736352db2cd93
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/261054
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/261054
Publikováno v:
New Zealand Journal of Agricultural Research; Jun2015, Vol. 58 Issue 2, p190-202, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.