Zobrazeno 1 - 10
of 199
pro vyhledávání: '"Brown, Laura J E"'
Autor:
Dubbelman, Mark A., Verrijp, Merike, Facal, David, Sánchez-Benavides, Gonzalo, Brown, Laura J. E., van der Flier, Wiesje M., Jokinen, Hanna, Lee, Athene, Leroi, Iracema, Lojo-Seoane, Cristina, Milosevic, Vuk, Molinuevo, José Luís, Rozas, Arturo X. Pereiro, Ritchie, Craig, Salloway, Stephen, Stringer, Gemma, Zygouris, Stelios, Dubois, Bruno, Epelbaum, Stéphane, Scheltens, Philip, Sikkes, Sietske A. M.
INTRODUCTION: To understand the potential influence of diversity on the measurement of functional impairment in dementia, we aimed to investigate possible bias caused by age, gender, education, and cultural differences. METHODS: 3,571 individuals (67
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.01915
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.