Zobrazeno 1 - 10
of 272
pro vyhledávání: '"Brouwer, K.L.R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Postgraduate trainees elevate the academic strength of institutions by conducting research, promoting innovation, securing grant funding, training undergraduate students, and building alliances. Rigorous and systematic program evaluation can help ens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::afb6c59a143ebec63a0789db5f865460
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gonzalez, D., Lamb, K., Klus, N.J., McLaughlin, J.E., Brouwer, K.L.R., Aubé, J., Cox, W., Minshew, L.M.
Concerns about the extent to which graduate programs adequately prepare students for the workplace have prompted numerous calls for reform. Understanding what employers look for in doctoral graduates can help schools better align graduate training wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ef85eda73bb06187b8e06064d1b4a404
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.