Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Brouwer, Anne Renée"'
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services May 2022 66
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2021 63
Publikováno v:
Journal of Global Fashion Marketing; Sep2024, Vol. 15 Issue 4, p504-522, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Singaraju, Stephen Pragasam, Rose, Justin Leslie, Arango-Soler, Luis Alfredo, D’Souza, Clare, Khaksar, Seyed Mohammad Sadegh, Brouwer, Anne Renée
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research, 23(1), 13-32
Journal of Electronic Commerce Research 23 (2022) 1
Journal of Electronic Commerce Research 23 (2022) 1
This study explored the perceptual factors affecting consumers’ advertising avoidance on social networking sites (SNSs) in the context of mobile YouTube by relying on the psychological theory of reversal theory. The study employed an exploratory su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cd70f95975510f468bc318d529cb2201
https://research.wur.nl/en/publications/the-dark-age-of-advertising-an-examination-of-perceptual-factors-
https://research.wur.nl/en/publications/the-dark-age-of-advertising-an-examination-of-perceptual-factors-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pragasam Singaraju, Stephen, Rose, Justin Leslie, Arango-Soler, Luis Alfredo, D'Souza, Clare, Sadegh Khaksar, Seyed Mohammad, Brouwer, Anne Renée
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research; Feb2022, Vol. 23 Issue 1, p13-32, 20p
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing; Apr2021, Vol. 29 Issue 2, p141-157, 17p, 1 Diagram, 6 Charts