Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Brouillard , Melanie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahooja, Alexa, Brouillard, Melanie, Quirk, Erin, Ballinger, Susan, Polka, Linda, Byers-Heinlein, Krista, Kircher, Ruth
Publikováno v:
Journal of Multilingual & Multicultural Development; Sep2024, Vol. 45 Issue 7, p2445-2464, 20p
Autor:
Quirk, Erin, Brouillard, Melanie, Ahooja, Alexa, Ballinger, Susan, Polka, Linda, Byers-Heinlein, Krista, Kircher, Ruth
Publikováno v:
International Journal of Multilingualism; Aug2024, Vol. 21 Issue 3, p1476-1493, 18p
Autor:
Quirk, Erin1 (AUTHOR) erinnoraquirk@gmail.com, Brouillard, Melanie1 (AUTHOR), Byers-Heinlein, Krista1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Bilingual Research Journal. Feb2024, p1-20. 20p. 8 Illustrations, 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phillips, Nicola, Kircher, Ruth, Quirk, Erin, Ahooja, Alexa, Brouillard, Melanie, Ballinger, Susan, Byers-Heinlein, Krista, Polka, Linda
This component focuses on the language practices of Quebec-based parents of an infant or toddler under the age of four. Based on a selection of questionnaire items from the overall project "Language attitudes, practices, and concerns of bi-/multiling
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5f12e9592c1e145982d303b01801ba41
Autor:
Kircher, Ruth, Ahooja, Alexa, Brouillard, Melanie, Quirk, Erin, Ballinger, Susan, Polka, Linda, Byers-Heinlein, Krista
This component focuses on the resources that Quebec-based parents of an infant or toddler under the age of four are aware of, use, and desire. Based on a selection of questionnaire items from the overall project "Language attitudes, practices, and co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::06b7a22ef4870ac69c59682086da4ca9
The effect of book format and parent language dominance on shared book reading in bilingual families
This online observational study will investigate shared reading between parents and children – an established predictor of children's language outcomes – in an understudied group, namely bilingual families with pre-school-aged children. We will a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::030582d6dcdc88138e02a35473eebcc4
Autor:
Kircher, Ruth, Brouillard, Melanie, Quirk, Erin, Ahooja, Alexa, Ballinger, Susan, Polka, Linda, Byers-Heinlein, Krista
This component focuses on the attitudes that Quebec-based parents of an infant or toddler under the age of four hold towards childhood multilingualism. Based on a selection of questionnaire items from the overall project "Language attitudes, practice
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::af2a1cb0f32c000f2386826b2202536e