Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Brosens, Dorien"'
Autor:
Gonçalves Leonel C., Dirkzwager Anja, Andrés-Pueyo Antonio, Appleton Catherine, Blanc Jean-Sébastien, Brosens Dorien, Cid José, Dahl Hilde, Dirga Lukáš, Gétaz Laurent, Geurtzen Catharina, Graebsch Christine, Grossi Sergio, Huber Daiana, Johnsen Berit, Larsen Bjørn Kjetil, Lechkar Iman, Marynissen Silke, Maycock Matthew, Meek Rosie, Nieuwbeerta Paul, Ødegård Atle, Pape Hilde, Urwyler Thierry, van der Laan Peter, van Hall Matthias, van Regenmortel Sofie, Vandermeersche Geert, Vandevelde Leen, Váně Jan, Vanhouche An-Sofie, Weber Michael, Whittington Richard, Wolff Hans, Woodbridge Elias, Yasrebi-de Kom Franziska M., Baggio Stéphanie
Publikováno v:
Forensic Science International: Mind and Law, Vol 3, Iss , Pp 100079- (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf8bbc5a603d40b09ed153582d4078c7
Publikováno v:
Forensic Science International: Mind and Law, Vol 3, Iss , Pp 100097- (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94a87c1180be4277983a9c3b085fa334
Publikováno v:
Forensic Science International: Mind and Law, Vol 3, Iss , Pp 100092- (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa0a5188b4ed4b02a65ab676e2bc04b7
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 2019 Jan 01. 65(5), 735-754.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45281040
Autor:
De Smet, Stefaan, De Donder, Liesbeth, Ryan, Denis, Van Regenmortel, Sofie, Brosens, Dorien, Vandevelde, Stijn
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2017 Jun 01. 26(6), 1571-1585.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44853502
Publikováno v:
Journal of Correctional Education (1974-), 2017 Mar 01. 68(1), 3-31.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26508015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2 June 2015 191:1483-1488