Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Brooks, Spirit"'
Autor:
Brooks, Spirit
Low income and under-represented minority students face multiple kinds of barriers that limit their access to higher education. In the interest of increasing access to college, pre-college bridge programs exist throughout the United States to serve s
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/22617
Publikováno v:
Techniques: Connecting Education & Careers. Nov/Dec2023, Vol. 98 Issue 8, p25-30. 6p.
Autor:
Brooks, Spirit Dine'tah1 (AUTHOR), Sabzalian, Leilani2 (AUTHOR), Weiser-Nieto, Roshelle2 (AUTHOR), Springer, Shareen2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Environmental Education. 2023, Vol. 54 Issue 2, p114-131. 18p.
Autor:
Brooks, Spirit D.1 (AUTHOR) spirit.brooks@oregonstate.edu, Braun, Steven M.1 (AUTHOR), Prince, Dan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Experiential Education. Dec2022, Vol. 45 Issue 4, p392-412. 21p.
Cultural Competence, Race, and Gender : Portraits of Teaching in High School College Access Programs
Autor:
Brooks, Spirit D.
Publikováno v:
High School Journal, 2018 Apr 01. 101(3), 177-198.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90024242
Autor:
Brooks, Spirit D.1, Dean, Allyson S.1, Franklin-Phipps, Asilia1, Mathis, Emily1, Rath, Courtney L.1 crath2@uoregon.edu, Raza, Nadia1, Smithers, Laura E.1, Sundstrom, Krystal1
Publikováno v:
Gender & Education. Apr2020, Vol. 32 Issue 3, p281-300. 20p.
The Song (Does Not) Remain the Same: Re-Envisioning Portraiture Methodology in Educational Research.
Autor:
Brooks, Spirit D.1 (AUTHOR) spiritbrooks@hotmail.com
Publikováno v:
Qualitative Report. Aug2017, Vol. 22 Issue 8, p2231-2247. 17p.
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE); Feb2018, Vol. 31 Issue 2, p130-142, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.