Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Brooks, Naomi E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Booth, J N, Chesham, R A, Brooks, N E, Gorely, T & Moran, C N 2022, ' The impact of The Daily Mile TM on school pupils’ fitness, cognition, and wellbeing : Findings from longer term participation ', Frontiers in Psychology, vol. 13, 812616, pp. 1-10 . https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.812616
BackgroundSchool based running programmes, such as The Daily Mile™, positively impact pupils’ physical health, however, there is limited evidence on psychological health. Additionally, current evidence is mostly limited to examining the acute imp
Autor:
Hartwig, Timothy Bryan, Sanders, Taren, Vasconcellos, Diego, Noetel, Michael, Parker, Philip D, Lubans, David Revalds, Andrade, Susana, Ávila-García, Manuel, Bartholomew, John, Belton, Sarahjane, Brooks, Naomi E, Bugge, Anna, Cavero-Redondo, Iván, Christiansen, Lars Breum, Moran, Colin
Objectives To determine if subpopulations of students benefit equally from school-based physical activity interventions in terms of cardiorespiratory fitness and physical activity. To examine if physical activity intensity mediates improvements in ca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fc2c918c9bec1204d3d1d58a7ad365d3
http://dspace.stir.ac.uk/bitstream/1893/32343/1/Hartwig-etal-BJSM-2021.pdf
http://dspace.stir.ac.uk/bitstream/1893/32343/1/Hartwig-etal-BJSM-2021.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.