Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Brooks, Joann"'
Autor:
Brooks, JoAnn Stewart
Teachers use student grouping to reduce the complexities of the classroom. Grouping has been credited with making behavior more predictable, improving interpersonal skills, and making instruction easier by increasing homogeneity. Research suggests th
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc332105/
Autor:
Devereaux, Benedict M., LeBlanc, Julia Kim, Yousif, Edward, Kesler, Kenneth, Brooks, JoAnn, Mathur, Praveen, Sandler, Alan, Chappo, John, Lehman, Glen A., Sherman, Stuart, Gress, Frank, Ciaccia, Donato
Publikováno v:
In Gastrointestinal Endoscopy 2002 56(3):397-401
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SSRN
Systems engineering projects that support government enterprises face substantial challenges due to demands from diverse stakeholders and rapidly changing technologies. In this paper, we present findings from the analysis of five case studies of syst
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________88::8ac375286d254ead4d55b5f69116dbee
https://orcid.org/0000-0001-9919-1908
https://orcid.org/0000-0001-9919-1908
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on e-Government; 2009, p192-200, 9p, 1 Diagram
Publikováno v:
Virtuality & Virtualization; 2007, p201-213, 13p