Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Brooks, Jennifer H."'
Autor:
Charron, Elizabeth, Brooks, Jennifer H., Peterson, Keegan T., Akinwolere, Olusegun G., Winhusen, T., Cochran, Gerald
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy August 2023 19(8):1171-1177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Identification of Amino Acids in Trm734 Required for 2′‑O‑Methylation of the tRNAPhe Wobble Residue.
Publikováno v:
ACS Omega; 6/11/2024, Vol. 9 Issue 23, p25063-25072, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Shawn C. T.1 (AUTHOR), Brooks, Jennifer H.2 (AUTHOR), Milam, Adam J.2,3 (AUTHOR), Barajas, Clara B.2 (AUTHOR), LaVeist, Thomas A.4 (AUTHOR), Kane, Erika5 (AUTHOR), Furr‐Holden, C. Debra M.2,3 (AUTHOR) Debra.Furr-Holden@hc.msu.edu
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. Jul2019, Vol. 47 Issue 5, p1032-1042. 11p. 4 Charts.
Autor:
Shirley Marie McCarther
The History of Education Series presents historical analyses and interpretations of matters of concern to education. Each volume in the series is developed and edited in partnership with the Organization of Educational Historians, who, since 1965, ha
Scholars in COVID Times documents the new and innovative forms of scholarship, community collaboration, and teaching brought about by the COVID-19 pandemic. In this volume, Melissa Castillo Planas and Debra A. Castillo bring together a diverse range