Zobrazeno 1 - 10
of 780
pro vyhledávání: '"Bronstein B"'
Autor:
Nuske HJ; Penn Center for Mental Health, Perelman School of Medicine, University of Pennsylvania, Philadelphia, PA, USA. heather.nuske@pennmedicine.upenn.edu., Smith T; Division of Developmental and Behavioral Pediatrics, University of Rochester Medical Center, Rochester, NY, USA., Levato L; Division of Developmental and Behavioral Pediatrics, University of Rochester Medical Center, Rochester, NY, USA., Bronstein B; Center for Education, College of Health & Human Services, Widener University, Chester, PA, USA., Sparapani N; Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences, Psychology, and Education, UC Davis MIND Institute, University of California, Davis, Sacramento, CA, USA., Garcia C; Department of Psychiatry, Center for Autism Research & Treatment, UCLA Semel Institute, Los Angeles, University of California, Los Angeles, CA, USA., Castellon F; Department of Psychiatry, Center for Autism Research & Treatment, UCLA Semel Institute, Los Angeles, University of California, Los Angeles, CA, USA., Lee HS; Department of Psychiatry, Center for Autism Research & Treatment, UCLA Semel Institute, Los Angeles, University of California, Los Angeles, CA, USA., Vejnoska SF; Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences, Psychology, and Education, UC Davis MIND Institute, University of California, Davis, Sacramento, CA, USA., Hochheimer S; Division of Developmental and Behavioral Pediatrics, University of Rochester Medical Center, Rochester, NY, USA., Fitzgerald AR; Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences, Psychology, and Education, UC Davis MIND Institute, University of California, Davis, Sacramento, CA, USA., Chiappe JC; Teacher Education Division, Special Education, College of Education, California State University, Dominguez Hills, Carson, CA, USA., Nunnally AD; Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences, Psychology, and Education, UC Davis MIND Institute, University of California, Davis, Sacramento, CA, USA., Li J; Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences, Psychology, and Education, UC Davis MIND Institute, University of California, Davis, Sacramento, CA, USA., Shih W; Department of Psychiatry, Center for Autism Research & Treatment, UCLA Semel Institute, Los Angeles, University of California, Los Angeles, CA, USA., Brown A; Professional Development and Research, Early Learning Services, Elwyn, Philadelphia, PA, USA., Cullen M; Special Education Department, Rochester City School District, Rochester, NY, USA., Hund LM; Health Resources and Services Administration, Division of Healthy Start and Perinatal Services, Maternal and Child Health Bureau, Rockville, MD, USA., Stahmer AC; Departments of Psychiatry and Behavioral Sciences, Psychology, and Education, UC Davis MIND Institute, University of California, Davis, Sacramento, CA, USA., Iadarola S; Division of Developmental and Behavioral Pediatrics, University of Rochester Medical Center, Rochester, NY, USA., Mandell DS; Penn Center for Mental Health, Perelman School of Medicine, University of Pennsylvania, Philadelphia, PA, USA., Hassrick EM; A.J. Drexel Autism Institute, Drexel University, Philadelphia, PA, USA., Kataoka S; Department of Psychiatry, Center for Autism Research & Treatment, UCLA Semel Institute, Los Angeles, University of California, Los Angeles, CA, USA., Kasari C; Department of Psychiatry, Center for Autism Research & Treatment, UCLA Semel Institute, Los Angeles, University of California, Los Angeles, CA, USA.
Publikováno v:
Journal of autism and developmental disorders [J Autism Dev Disord] 2024 Jun 12. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 12.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reddy LA; Rutgers University, The State University of New Jersey, USA. Electronic address: LReddy@rutgers.edu., Glover TA; Rutgers University, The State University of New Jersey, USA., Dudek CM; Rutgers University, The State University of New Jersey, USA., Alperin A; Rutgers University, The State University of New Jersey, USA., Wiggs NB; Rutgers University, The State University of New Jersey, USA., Bronstein B; Rutgers University, The State University of New Jersey, USA.
Publikováno v:
Journal of school psychology [J Sch Psychol] 2022 Jun; Vol. 92, pp. 227-245. Date of Electronic Publication: 2022 Apr 25.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Pengpai1 (AUTHOR), Liu, Zhi‐Ping1 (AUTHOR) zpliu@sdu.edu.cn
Publikováno v:
Advanced Science. 9/18/2024, Vol. 11 Issue 35, p1-11. 11p.
Autor:
Williams, Ed-Dee G.1,2 (AUTHOR) eddeew@umich.edu, Smith, Matthew J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Aug2024, Vol. 54 Issue 8, p2789-2801. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.