Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Broniecki P"'
Availability, collection and access to quantitative data, as well as its limitations, often make qualitative data the resource upon which development programs heavily rely. Both traditional interview data and social media analysis can provide rich co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1709.05563
Autor:
Daoust JF; School of Applied Politics, Université de Sherbrooke, Sherbrooke, Québec, Canada.; School of Social and Political Science, University of Edinburgh, Edinburgh, United Kingdom., Nemčok M; Department of Political Science, University of Oslo, Oslo, Norway., Broniecki P; Department of Political Science, University of Oslo, Oslo, Norway., Loewen PJ; Department of Government, College of Arts and Sciences, Cornell University, Ithaca, New York, United States of America.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2024 Dec 17; Vol. 19 (12), pp. e0314967. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 17 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.