Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Broner, Sarah"'
Autor:
Conley, Colleen S.1 cconley@luc.edu, Broner, Sarah E.1, Hareli, Maya1, Miller, Leslie2, Rafaeli, Alexandra K.3
Publikováno v:
Journal of College Student Mental Health. Jul-Sep2024, Vol. 38 Issue 3, p719-745. 27p.
Autor:
Broner, Sarah, Conley, Colleen
This registration was completed before analysis for this intervention outcomes paper.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e8f8bc1927e21a84d997e3f5a7cac55c
The primary goal of the present project is to examine the feasibility, acceptability, and effectiveness of interpersonal psychotherapy, tailored toward college students and delivered in group modality, in reducing mental health symptoms and improving
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a4064fe4fce5fa21d19fd65d13217131
Autor:
Conley, Colleen, Broner, Sarah
This registration is for a paper that examines the proof-of-concept, feasibility, implementation of the Wellness Advising intervention.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2741e51e0bda5398b0b0e057492d57b2
Autor:
Conley, Colleen, Raposa, Elizabeth, Bartolotta, Kate, Broner, Sarah, Christensen, Kirsten, Forbes, Nicola, Hareli, Maya, Assink, Mark
This meta-analytic review evaluates the impact of wellness and mental-health focused mobile technology-delivered interventions (mTDIs) for youth (mean age 25 or younger). From a systematic search of controlled evaluations of MHapps for youth (approxi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::31756ad6713e6cbafb58e4d9f9f09a38
This registration was completed before analysis for this intervention outcomes paper.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::276134422f82b80d6e2ee3c2af604baa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.