Zobrazeno 1 - 10
of 20 302
pro vyhledávání: '"Broken families"'
Autor:
Evelyn R. Gulan, Margie J. Pohanes, Riza C. Yamyamin, Christian Niel B. Taripe, Jinky Marie R. Guinea
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 11, Iss 1, Pp 41-61 (2023)
Several studies found that students from broken families were challenged by different problems contributing to poor academic performance. Yet, even with these problems, these students from broken families managed to gain positive experiences and pers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bde8084ad1c42e399b0f74d8d4089d8
Autor:
Gachnochi, Georges1 (AUTHOR) ggachnochi@gmail.com
Publikováno v:
Perspectives Psychiatriques. jui-sep2023, Vol. 62 Issue 3, p244-247. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foreman, P. Gabrielle
Publikováno v:
African American Review, 2017 Dec 01. 50(4), 1063-1074.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26446155
Publikováno v:
Pharos Journal of Theology, Vol 104, Iss 2 (2023)
This paper aims to address father absence as a key contributory factor to child neglect and abuse and a cause of disrupted and unstable families by means of an explorative literature review. The study follows a biblical and multidisciplinary approach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/528201508bc44ce39c30ddbdf527215d
Autor:
PARAfINIUK, Tomasz, ŻÓŁKOWSKA, Teresa
Publikováno v:
Family Upbringing / Wychowanie w Rodzinie; 2024, Vol. 31 Issue 1, p75-105, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Napathorn Sivarat
Interdisciplinary Academic and Research Journal, 3, 2, 269-280
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6a3b298e871439479999d66a43e40ba8
Autor:
Keisha Charisse O. Digon
Publikováno v:
Journal of Humanities and Education Development. 5:43-48
This qualitative phenomenological study explored the lived experiences of adolescents from broken families. This utilized an in – depth interview to gather responses from six (6) participants who were within the range of 13 – 19 years old, enroll
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.