Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Broichhagen, C."'
Autor:
Schmoranzer J, Broichhagen C, Hackenberg M, Eichin F, Harald Binder, Antje Kilias, Marlene Bartos
Live imaging techniques, such as two-photon imaging, promise novel insights into cellular activity patterns at a high spatial and temporal resolution. While current deep learning approaches typically focus on specific supervised tasks in the analysis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ded235f7e6ef02068158e91b2c749a91
https://doi.org/10.1101/2021.05.18.443587
https://doi.org/10.1101/2021.05.18.443587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gkika, E., Tanja, S., Stephanie, K., Schaefer-Schuler, A., Mix, M., Küsters, A., Tosch, M., Eschmann, S.M., Bultel, Y., Hass, P., Fleckenstein, J., Thieme, A., Stockinger, M., Dieckmann, K., Miederer, M., Holl, G., Rischke, C., Adebahr, S., Lenz, S., Broichhagen, C., Binder, H., König, J., Grosu, A., Nestle, U.
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology November 2020 152 Supplement 1:S223-S224
Autor:
Schimek-Jasch, T., Kremp, S., Stockinger, M., Küsters, A., Hehr, T., Bultel, Y., Hass, P., Fleckenstein, J., Thieme, A.H., Adebahr, S., Gkika, E., Duncker-Rohr, V., Tosch, M., Eschmann, S.M., Miederer, M., Holl, G., Rischke, H.C., Schaefer-Schuler, A., König, J., Broichhagen, C., Lenz, S., Binder, H., Grosu, A., Nestle, U.
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology November 2020 152 Supplement 1:S118-S119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.