Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Brohem, Carla A."'
Autor:
Bispo-dos-Santos, Karina, Barbosa, Priscilla P., Granja, Fabiana, Martini, Matheus Cavalheiro, Oliveira, Camila Flavia Schettino, Schuck, Desiree Cigaran, Brohem, Carla Abdo, Arns, Clarice Weis, Hares Junior, Sylvio Jorge, Sabino, Caetano Padial, Proenca-Modena, Jose Luiz
Publikováno v:
In Journal of Photochemistry and Photobiology December 2021 8
Publikováno v:
In Mechanisms of Ageing and Development January 2020 185
Autor:
de Albuquerque Vita, Natália1,2 (AUTHOR), Rodrigues de Souza, Irisdoris3 (AUTHOR), Di Pietro Micali Canavez, Andrezza1 (AUTHOR) andrezza@grupoboticario.com.br, Brohem, Carla A.1 (AUTHOR), Cristine Marios Ferreira Pinto, Dâmaris1 (AUTHOR), Schuck, Desirée Cigaran1 (AUTHOR), Leme, Daniela M. (AUTHOR), Lorencini, Márcio1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Integrated Environmental Assessment & Management. Nov2023, Vol. 19 Issue 6, p1619-1635. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorencini, Márcio, Brohem, Carla A., Dieamant, Gustavo C., Zanchin, Nilson I.T., Maibach, Howard I.
Publikováno v:
In Ageing Research Reviews May 2014 15:100-115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lima, Letícia Salem Herrmann, Serpe , Amanda Prestes, Brohem , Carla Abdo, Wterkemper, Lilian Longuini de Souza
Publikováno v:
Ecolinguística: Revista brasileira de ecologia e linguagem (ECO-REBEL); Vol. 7 No. 3 (2021); 136-151
Ecolinguística: Revista brasileira de ecologia e linguagem (ECO-REBEL); v. 7 n. 3 (2021); 136-151
Ecolinguística
Universidade de Brasília (UnB)
instacron:UNB
Ecolinguística: Revista brasileira de ecologia e linguagem (ECO-REBEL); v. 7 n. 3 (2021); 136-151
Ecolinguística
Universidade de Brasília (UnB)
instacron:UNB
Desenvolver estratégias publicitárias atrativas e com influência de consumo é um desafio na contemporaneidade, considerando as inúmeras opções de produtos oferecidos aos indivíduos. Diferentes alternativas de comunicação podem ser encorajad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c750ea1c9448ca04cdf6467036f6bcf8
https://periodicos.unb.br/index.php/erbel/article/view/41399
https://periodicos.unb.br/index.php/erbel/article/view/41399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.