Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Broers, N.J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The European Journal of Psychology Applied to Legal Context, 5(1), 49-71. Sociedad Espanola de Psicologia Juridica y Forense
This study aimed to establish the diagnostic value of multiple lineup decisions made for portrait, body, and profile lineups, including multiple target/suspect choices, rejections, foil choices, and don't know answers. A total of 192 participants ide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e62a5806525147975ec03fac3ddf530b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/0003a874-1e2e-44de-9944-b374b191b506
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/0003a874-1e2e-44de-9944-b374b191b506
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology, 81(2), 274-291. Wiley-Blackwell
Background. Prior knowledge activation facilitates learning. Note taking during prior knowledge activation (i.e., note taking directed at retrieving information from memory) might facilitate the activation process by enabling learners to build an ext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::75a24fc497916d74e2e43b9ae05ac929
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/30510f80-61ec-445c-be9c-41be37a922ad
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/30510f80-61ec-445c-be9c-41be37a922ad