Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Broekstra R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vrijsen, J., Maeckelberghe, E. L. M., Broekstra, R., de Vries, J. J., Abu-Hanna, A., De Deyn, P. P., Voshaar, R. C. Oude, Reesink, F. E., Buskens, E., de Rooij, S. E., Smidt, N.
Additional file 1: Supplementary Table 1. Focus group topics and illustrative questions. Supplementary file 2. Definitions of low, middle, and high level of education based on the International Standard Classification of Education.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::04c30f5fbaf0aa353cff533bf34cfac9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NRC Handelsblad, 26 juli 2018
NRC Handelsblad
NRC Handelsblad
Item does not contain fulltext 26 juli 2018
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f00dcc17ba511629d7394a403f7692fb
https://hdl.handle.net/2066/220171
https://hdl.handle.net/2066/220171
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.