Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Broekhof, Evelien"'
Autor:
Eichengreen, Adva1,2,3 a.eichengrun@fsw.leidenuniv.nl, Broekhof, Evelien1, Tsou, Yung-Ting1, Rieffe, Carolien1,4,5
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Apr2023, Vol. 32 Issue 4, p705-724. 20p. 11 Charts.
Autor:
Rieffe, Carolien, Broekhof, Evelien, Eichengreen, Adva, Kouwenberg, Maartje, Veiga, Guida, da Silva, Brenda M.S., van der Laan, Anneke, Frijns, Johan H.M.
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 2018 Jul 01. 23(3), 209-218.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26501228
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 2018 Jan 01. 23(1), 17-27.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26372342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eichengreen, Adva1 (AUTHOR) adva.eichengreen@gmail.com, Broekhof, Evelien1,2 (AUTHOR), Güroğlu, Berna1 (AUTHOR), Rieffe, Carolien1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Development. Aug2020, Vol. 29 Issue 3, p888-902. 15p. 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rieffe, Carolien, author, Netten, Anouk P., author, Broekhof, Evelien, author, Veiga, Guida, author
Publikováno v:
Educating Deaf Learners : Creating a Global Evidence Base, 2015.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780190215194.003.0016
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Novin, Sheida, Broekhof, Evelien, Rieffe, Carolien, Leerstoel Thomaes, Social and personality development: A transactional approach
Publikováno v:
Autism: International Journal of Research and Practice, 23(3), 796-800
Autism
Autism Research, 23(3), 796. John Wiley and Sons Inc.
Autism
Autism Research, 23(3), 796. John Wiley and Sons Inc.
Adolescents with autism are more often victims of bullying than peers without autism. Although prior work indicates that emotions play an important role, bidirectional relationships are yet unknown. This study examines the longitudinal associations o