Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Broek, Paul W."'
Autor:
Kraal, Astrid, van den Broek, Paul W., Koornneef, Arnout W., Ganushchak, Lesya Y., Saab, Nadira
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences August 2019 74
Autor:
van Moort, Marianne Louise, Helder, Anne, Broek, Paul W. van den, Houtveen, Thoni, Steensel, Roel van, LS communicatie- en informatiewetenschap, ILS L&E
Publikováno v:
De zeven pijlers van onderwijs in begrijpend lezen. Eburon
De zeven pijlers van onderwijs in begrijpend lezen
De zeven pijlers van onderwijs in begrijpend lezen
Zorgen dat kinderen met begrip kunnen lezen is waarschijnlijk de belangrijkste opdracht van het onderwijs. Zonder deze vaardigheid zijn kinderen niet in staat te leren van teksten. Daardoor kunnen zij niet alleen onvoldoende meedoen op school, maar k
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::0c01d78438c63288ff6b7f12985068b5
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426227
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426227
Autor:
van Moort, Marianne Louise, Helder, Anne, Broek, Paul W. van den, Houtveen, Thoni, Steensel, Roel van
Publikováno v:
Stichting Lezen Reeks, 16-36. Utrecht: Uitgeverij Eburon
STARTPAGE=16;ENDPAGE=36;TITLE=Stichting Lezen Reeks
STARTPAGE=16;ENDPAGE=36;TITLE=Stichting Lezen Reeks
Zorgen dat kinderen met begrip kunnen lezen is waarschijnlijk de belangrijkste opdracht van het onderwijs. Zonder deze vaardigheid zijn kinderen niet in staat te leren van teksten. Daardoor kunnen zij niet alleen onvoldoende meedoen op school, maar k
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e6b50df98f242342db41779d4bfd1a7e
http://hdl.handle.net/1887/3513269
http://hdl.handle.net/1887/3513269
Autor:
Moort, Marianne L. van, Koornneef, Arnout, Broek, Paul W. van den, LS communicatie- en informatiewetenschap, ILS LAPD, ILS L&E
Publikováno v:
Discourse Processes, 58(1), 22-41. Informa UK Limited
Discourse Processes, 58(1), 22. Routledge
Discourse Processes, 58(1), 22. Routledge
To build a coherent accurate mental representation of a text, readers routinely validate information they read against the preceding text and their background knowledge. It is clear that both sources affect processing, but when and how they exert the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5838f7af2ba3da8d8cbaa7e2af40edb2
https://hdl.handle.net/1887/3134938
https://hdl.handle.net/1887/3134938
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Discourse Processes
Discourse Processes, Taylor & Francis (Routledge), 2008, 45 (2), pp.103-121
Discourse Processes, Taylor & Francis (Routledge), 2008, 45 (2), pp.103-121. ⟨10.1080/01638530701792784⟩
Discourse Processes, Taylor & Francis (Routledge), 2008, 45 (2), pp.103-121
Discourse Processes, Taylor & Francis (Routledge), 2008, 45 (2), pp.103-121. ⟨10.1080/01638530701792784⟩
International audience; Two studies explored the conditions under which readers update their representation of news reports in the presence of alternative plausible explanations for a target event. To do so, this study asked readers to read news repo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b212bb922a4cfeecdc054ef04e2ae98a
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03061564
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03061564