Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Brožová, Helena"'
Autor:
BROŽOVÁ, Helena, RYDVAL, Jan
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 7, Iss 3-4, Pp 59-65 (2014)
In this paper the exam results of the subject “Applied Mathematics for Informatics” from the last 10 years have been analysed. The exam has two parts: written test and oral exam. The grades of the students of the subject Applied Mathematics for I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9813e7e69aeb4d7b81b8250fc1483d25
Autor:
BROŽOVÁ, Helena
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 4, Iss 4, Pp 170-177 (2011)
The aim of this article is to describe the proposed methodology of identification of the students’ weights or preferences of teacher’s managerial competencies at the Faculty of Economics, Czech University of Life Sciences in Prague (CULS). The go
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64fc6a020d4740fcbcf8220b255e0cd6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Urban Forestry & Urban Greening August 2022 74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 76(4):465-482
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=942094
Autor:
BROŽOVÁ, Helena1, RŮŽIČKA, Miroslav2 ruzicka@tf.czu.cz
Publikováno v:
Transport (16484142). 2020, Vol. 35 Issue 5, p462-473. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Central European Journal of Operations Research; Jun2022, Vol. 30 Issue 2, p617-645, 29p