Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Britton, Stacey"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Britton, Stacey, Tippins, Deborah, Cajigal, Aris, Cox, Melissa, Cole, Gerri, Vazquez, Max, Trejo, Martha Cabrera, Guzman, Amelia
Publikováno v:
Science Scope, 2010 Apr 01. 33(8), 27-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43182817
Autor:
Britton, Stacey, Papp-Szabo, Erzsebet, Simala-Grant, Joanna, Morrison, Lisa, Taylor, Diane E., Monteiro, Mario A.
Publikováno v:
In Carbohydrate Research 2005 340(9):1605-1611
Autor:
Britton, Stacey1 (AUTHOR) biolady24@yahoo.com, McCullough, Amber1 (AUTHOR), Ortwein, Mark1 (AUTHOR), Parker, Mary Ann1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Science Activities. 2016, Vol. 53 Issue 1, p4-12. 9p. 4 Color Photographs, 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Gilles, Brent, Britton, Stacey
Publikováno v:
Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education; 2020, Vol. 24 Issue 3, p19-28, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Britton, Stacey
Publikováno v:
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências; v. 14 n. 2 (2014): Maio-Agosto; 057-066
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências, Vol 14, Iss 2, Pp 057-066 (2014)
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências; v. 14, n. 2 (2014): Maio-Agosto; 057-066
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências, Vol 14, Iss 2, Pp 057-066 (2014)
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências; v. 14, n. 2 (2014): Maio-Agosto; 057-066
Ecojustice philosophy is an exciting approach for science education that can increase student and community interactions while promoting awareness of culture, science, and learning. The research presented here was collected over one semester of a sec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecojustice, Citizen Science & Youth Activism; 2015, p207-222, 16p
Publikováno v:
Educating Science Teachers for Sustainability; 2015, p69-87, 19p