Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Brittin, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chaboyer, W, Chamberlain, D, Hewson-Conroy, K, Grealy, B, Elderkin, T, Brittin, M, McCutcheon, C, Longbottom, P, Thalib, L
Background: Workplace safety culture is a crucial ingredient in patients' outcomes and is increasingly being explored as a guide for quality improvement efforts. Objectives: To establish a baseline understanding of the safety culture in Australian in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::a0be15a455deff97d73e62ba171e8c23
https://hdl.handle.net/10453/26767
https://hdl.handle.net/10453/26767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brittin, M E
Publikováno v:
Journal of Medical Education (0022-2577); Mar1972, Vol. 47 Issue 3, p235-6, 230p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.