Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"Brito, Eliane Pereira Zamith"'
Publikováno v:
Revista Brasileira de Gestão De Negócios, Vol 15, Iss 47, Pp 241-261 (2013)
ABSTRACTThis study examined the relationships between manufacturers and their distributors and retailers in the Information Technology sector. The characteristics of these relationships were identified, particularly cooperation between buyers and sup
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb1d4fddcacf4a249694f1d01cc7511f
Autor:
Zanette, Maria Carolina a, ⁎, Brito, Eliane Pereira Zamith b, Fontenelle, Isleide Arruda b, de Camargo Heck, Marina b
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2021 129:134-144
Autor:
Brito, Eliane Pereira Zamith
The aim of this research project was to identify ways of reducing the costs of the distribution of grocery products to the poor in Brazil. Through the analysis of the cost structure of grocery supply chains from the raw material stage to the consumer
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.631236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arruda Filho, Emílio José Montero a, b, ⁎, Brito, Eliane Pereira Zamith c
Publikováno v:
In Telematics and Informatics February 2017 34(1):79-90
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2017, Vol. 35, Issue 7, pp. 923-936.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-09-2016-0171
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2014 67(5):952-959
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomaz, José Carlos *, Brito, Eliane Pereira Zamith, Marcondes, Reynaldo Cavalheiro, Ferreira, Fernando Coelho Martins
Publikováno v:
In Revista de Administração April-June 2011 46(2):191-206