Zobrazeno 1 - 10
of 915
pro vyhledávání: '"British Asian women"'
Autor:
Dubuc, Sylvie
Publikováno v:
Vienna Yearbook of Population Research, 2017 Jan 01. 15, 269-291.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26506108
Autor:
Bhopal, Kalwant
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 2016 Jun 01. 37(4), 501-519.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26155627
Autor:
Kate Hoskins, Billy Wong
Publikováno v:
Widening Participation and Lifelong Learning. 24:114-138
Improving non-traditional students' access to higher education has been an aim of United Kingdom (UK) governments since 1997. However, less is known about what enables non-traditional British Asian female students to consider different career options
Autor:
Sylvie Dubuc
Publikováno v:
Vienna Yearbook of Population Research, Vol 1, Pp 269-291 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5555cf09ca2142e3ace2816201c2b60c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dubuc, Sylvie
High fertility among immigrant groups is often analysed as an expression of specific cultural factors and/or lower social status. I hypothesise that differences in educational attainment explain the fertility differentials across immigrant groups and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______386::5d7f1111aec5a8d9e58f8caa82fe7b2d
http://epub.oeaw.ac.at/?arp=buecher/files/vienna_yearbook_of_population_research/Vienna_Yearbook_of_Population_Research_2017/180_8152-1-VYPR2017_edufert_269-291.pdf
http://epub.oeaw.ac.at/?arp=buecher/files/vienna_yearbook_of_population_research/Vienna_Yearbook_of_Population_Research_2017/180_8152-1-VYPR2017_edufert_269-291.pdf
High fertility among immigrant groups is often analysed as an expression of specific cultural factors and/or lower social status. I hypothesise that differences in educational attainment explain the fertility differentials across immigrant groups and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______386::69aad8d25b1622fddb65f907d2de22f3
http://epub.oeaw.ac.at/?arp=8152-1inhalt/090_Dubuc.pdf
http://epub.oeaw.ac.at/?arp=8152-1inhalt/090_Dubuc.pdf
Autor:
Hoskins, Kate, Wong, Billy
Publikováno v:
Widening Participation & Lifelong Learning; May2022, Vol. 24 Issue 1, p114-138, 25p