Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Brites, Maria José"'
Publikováno v:
Mediální studia / Media Studies. 16(03):281-285
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1091713
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 4, 277-288, Inclusive Media Literacy Education for Diverse Societies
This article reflects on intergenerational perspectives on media habits and fake news during Covid-19. Active participation is closely linked to the citizens’ media literacy competencies. Due to the Covid-19 pandemic, inequalities in access, use, a
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88054
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 4, 369-381, Inclusive Media Literacy Education for Diverse Societies
In this article, we aim to discuss digital rights and media literacy in the context of socio-digital inequalities experienced by institutionalised youths. In the case of these digitally disconnected youths in detention centres, there is evidence of m
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88049
Publikováno v:
Observatorio (OBS*); 2024 Special Issue, Vol. 18, p158-174, 17p
Autor:
Pita, Manuel1 manuel.pita@ulusofona.pt, Brites, Maria José1 maria.jose.brites@ulusofona.pt, Quico, Célia1 celia.quico@ulusofona.pt, Sousa, Carla1 carla.patricia.sousa@ulusofona.pt
Publikováno v:
Observatorio (OBS*). 2022 Special Issue, Vol. 16, p1-3. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brites, Maria José1
Publikováno v:
Icono 14. jul-dic2020, Vol. 18 Issue 2, p35-57. 23p.
Publikováno v:
MATRIZes; mai-ago2023, Vol. 17 Issue 2, p171-190, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.