Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Brites, M.J."'
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, B 1 August 2017 404:211-218
Autor:
Barreiros, M.A., Corregidor, V., Alves, L.C., Guimarães, F., Mascarenhas, J., Torres, E., Brites, M.J.
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, B 1 April 2015 348:255-259
Autor:
Parreira, P., Torres, E., Nunes, C., de Carvalho, C. Nunes, Lavareda, G., Amaral, A., Brites, M.J.
Publikováno v:
In Sensors & Actuators: B. Chemical 2012 161(1):901-907
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The role of digital literacy in strengthening citizens’ resilience to misinformation and ‘fake news’ has been the subject of research projects and networking and academic and policy discourses in recent years, given prominence by an escalation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::704de3d5af84f312af77f22fe295433f
Our society is ageing, yet new digital devices and services tend not to be designed with the needs of older people in mind. The wrong use of digital devices could lead to errors related to the characteristics of human-technology interactions. Problem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::24d51557b18b1ce754d1eb44d61d4d05
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/372769
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/372769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.