Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Bristow, Sarah"'
Autor:
Bristow, Sarah Dell
Currently there are approximately 25 million people displaced by environmental conditions, including resource scarcity, natural hazards and ecosystem degradation. By 2050, as many as 200 million people are predicted to be forced from their homes by c
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.505578
Publikováno v:
In Bone Reports June 2019 10
Autor:
Bristow, Sarah M.1 (AUTHOR), Bolland, Mark J.1 (AUTHOR), Gamble, Greg D.1 (AUTHOR), Leung, William1,2 (AUTHOR), Reid, Ian R.1 (AUTHOR) i.reid@auckland.ac.nz
Publikováno v:
European Journal of Clinical Nutrition. Feb2022, Vol. 76 Issue 2, p196-205. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: Characteristic symptoms of age-inappropriate inattention and/or hyperactivity-impulsivity in ADHD often lead to school problems. Our systematic review and meta-analysis assessed the effectiveness of ADHD teacher training to increase teache
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::a5413886db862b18cded9400cec7108c
https://eprints.soton.ac.uk/447458/
https://eprints.soton.ac.uk/447458/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Endocrinology & Metabolism. Sep2017, Vol. 32 Issue 3, p339-349. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-4-jad-10.1177_1087054720972801 for The Effects of ADHD Teacher Training Programs on Teachers and Pupils: A Systematic Review and Meta-Analysis by Rebecca J. Ward, Sarah J. Bristow, Hanna Kovshoff, Samuele Cortese and Ja
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c29015b6880faf41e590f72e9604b20d
Supplemental material, sj-docx-6-jad-10.1177_1087054720972801 for The Effects of ADHD Teacher Training Programs on Teachers and Pupils: A Systematic Review and Meta-Analysis by Rebecca J. Ward, Sarah J. Bristow, Hanna Kovshoff, Samuele Cortese and Ja
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::20c7932a346f80716581f9b1e50b3224