Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Bristol, Tyler"'
Autor:
Memoli, Matthew J., Czajkowski, Lindsay, Reed, Susan, Athota, Rani, Bristol, Tyler, Proudfoot, Kathleen, Fargis, Sarah, Stein, Matthew, Dunfee, Rebecca L., Shaw, Pamela A., Davey, Richard T., Taubenberger, Jeffrey K.
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases, 2015 Mar 01. 60(5), 693-702.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26362842
Autor:
Memoli, Matthew J., Athota, Rani, Reed, Susan, Czajkowski, Lindsay, Bristol, Tyler, Proudfoot, Kathleen, Hagey, Rachel, Voell, Jocelyn, Fiorentino, Charles, Ademposi, Angela, Shoham, Shmuel, Taubenberger, Jeffery K.
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases, 2014 Jan . 58(2), 214-224.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26523450
Autor:
Abed, Yacine, Boivin, Guy, Yoshida, Ryu, Kodama, Makoto, Hernandez, Jaime E., Memoli, Matthew J., Davis, A. Sally, Proudfoot, Kathleen, Chertow, Daniel S., Hrabal, Rachel J., Bristol, Tyler, Taubenberger, Jeffery K.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2011 Nov . 204(10), 1641-1643.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/infdis/jir610
Autor:
Memoli, Matthew J., Davis, A. Sally, Proudfoot, Kathleen, Chertow, Daniel S., Hrabal, Rachel J., Bristol, Tyler, Taubenberger, Jeffery K.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2011 Feb 01. 203(3), 348-357.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/infdis/jiq067
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.