Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Brisson B"'
Autor:
Krieger, J., Nießing, B., König, N., Mota, C., La Pointe, V., Rijt, S. Van, Kondro, D., Hiatt, M., Viellerobe, B., Brisson, B., Marechal, M., Geris, L., Luyten, F.P., Papantoniou, I., Schmitt, R.H.
Publikováno v:
In Procedia CIRP 2022 110:32-35
Autor:
Bascuñán, A., Thieman Mankin, K.M., Saunders, A.B., Bright, J.M., Scharf, V., Singh, A., O'Sullivan, L., Brisson, B., Estrada, A.H., Tou, S.P., Ruoff, C.
Publikováno v:
In Journal of Veterinary Cardiology February 2017 19(1):35-43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAE Transactions, 1973 Jan 01. 82, 676-686.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44716340
Autor:
Gaspard, H., Dicke, A.-l., Flunger, B., Haefner, I., Brisson, B. M., Trautwein, U., Nagengast, B., Leerstoel Kester, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
AERA Open, 2(2), 1. BMJ Publishing Group
One way to address the leaking pipeline toward STEM-related careers (i.e., science, technology, engineering, and mathematics) is to intervene on students’ STEM motivation in school. However, a neglected question in intervention research is how such
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::579cb99fa53392f6f5a2bc23472bf38e
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/343128
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/343128
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.