Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Brisson, Ulrike"'
Autor:
Brisson, Ulrike
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol I, Iss 1, Pp 92-106 (2007)
The subject of the investigation is a drama-in-education approach to improve students’ access to German language, literature, and culture. It is based on an action research project carried out at a fourth-year German language class at a US universi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9115ff3ccd74435b3c87636fba50912
Autor:
Brisson, Ulrike
Publikováno v:
The German Quarterly, 2018 Jul 01. 91(3), 286-304.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44968637
Autor:
Brisson, Ulrike
Publikováno v:
Journal of Narrative Theory, 2005 Oct 01. 35(3), 326-340.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30225805
Publikováno v:
Sociological Theory, 1994 Jul 01. 12(2), 113-125.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/201858
Autor:
BRISSON, ULRIKE
Publikováno v:
Women in German Yearbook. 2013, Vol. 29, p97-117. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brisson, Ulrike
Publikováno v:
Comparative Literature Studies, 2014 Jul 01. 51(2), e-1-e-3.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/complitstudies.51.2.e-1
Autor:
Brisson, Ulrike
Publikováno v:
Monatshefte, 2012 Apr 01. 104(1), 128-130.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1353/mon.2012.0016
Autor:
Brisson, Ulrike
Publikováno v:
Colloquia Germanica, 2007 Jan 01. 40(2), 197-198.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23982699
Autor:
Brisson, Ulrike
Publikováno v:
Colloquia Germanica, 2003 Jan 01. 36(2), 196-198.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23983103