Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Brink, Henk W."'
Autor:
Brink, Henk W., Lechner, Stefan C.M., Loomans, Marcel G.L.C., Mobach, Mark P., Kort, Helianthe S.M.
Publikováno v:
Facilities, 2023, Vol. 42, Issue 3/4, pp. 185-200.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/F-12-2022-0164
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/2839186
Autor:
Brink, Henk W.1,2 (AUTHOR) h.w.brink@pl.hanze.nl, Loomans, Marcel G. L. C.2 (AUTHOR), Mobach, Mark P.1,3 (AUTHOR), Kort, Helianthe S. M.2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Indoor Air. Oct2022, Vol. 32 Issue 10, p1-19. 19p.
Autor:
Brink, Henk W.1,2 (AUTHOR) h.w.brink@pl.hanze.nl, Loomans, Marcel G. L. C.2 (AUTHOR), Mobach, Mark P.1,3 (AUTHOR), Kort, Helianthe S. M.2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Indoor Air. Mar2021, Vol. 31 Issue 2, p405-425. 21p.
Autor:
Mamulova, Eugene, Brink, Henk W., Loomans, Marcel G. L. C., Loonen, Roel C. G. M., Kort, Helianthe S. M.
It is well known that physical variables, such as temperature, exert a significant influence on occupants' thermal comfort in office buildings. Despite this knowledge, models that are currently used to predict thermal comfort fail to do so accurately
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::656d0d2e6f57cec6d259e4b80f7e2933
Publikováno v:
Companion proceedings of the European Facility Management International Conference 2020, 11-19
STARTPAGE=11;ENDPAGE=19;TITLE=Companion proceedings of the European Facility Management International Conference 2020
STARTPAGE=11;ENDPAGE=19;TITLE=Companion proceedings of the European Facility Management International Conference 2020
Background and aim – In this study, it is pre-supposed that the indoor environmental conditions of classrooms can contribute to the quality of the educational process. Thermal, acoustic and visual conditions and indoor air quality (IAQ) may be extr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::590467e5c6c243ba224a62542f580344
https://surfsharekit.nl/public/ea5616d6-be6e-4a56-b6b0-4c1f573ec0dd
https://surfsharekit.nl/public/ea5616d6-be6e-4a56-b6b0-4c1f573ec0dd
Publikováno v:
Indoor Air, 31(2), 405-425
This study reports the outcomes of a systematic literature review, which aims to determine the influence of four indoor environmental parameters — indoor air, thermal, acoustic, and lighting conditions —on the quality of teaching and learning and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::36414166d1f764472400d1f518d21952
https://surfsharekit.nl/public/f8bf0f53-e2ba-4d05-b063-ecfb4afec182
https://surfsharekit.nl/public/f8bf0f53-e2ba-4d05-b063-ecfb4afec182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.