Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Brinchmann, Ellen"'
Autor:
Hagtvet, Bente Eriksen, author, Hølland, Silje, author, Brinchmann, Ellen, author, Inger Engevik, Liv, author, Karlsen, Jannicke, author, Kruse, Jana, author
Publikováno v:
Education and Dialogue in Polarized Societies : Dialogic perspectives in times of change, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197605424.003.0013
Autor:
Brinchmann, Ellen Irén1 (AUTHOR) e.i.brinchmann@isp.uio.no, Røe‐Indregård, Hanne1 (AUTHOR), Karlsen, Jannicke1,2 (AUTHOR), Schauber, Stefan Kilian3 (AUTHOR), Hagtvet, Bente Eriksen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Sep2023, Vol. 94 Issue 5, p1368-1380. 13p. 4 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hjetland, Hanne Næss, Brinchmann, Ellen Iren, Scherer, Ronny, Hulme, Charles, Melby-Lervåg, Monica
Publikováno v:
In Educational Research Review June 2020 30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brinchmann, Ellen Irén
Publikováno v:
Brinchmann, Ellen Irén. Betydningen av vokabular og fonologisk bevissthet for utviklingen av morfologisk bevissthet. Masteroppgave, University of Oslo, 2010
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/31366
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/31366/1/morfologiskbevissthet.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/31366/1/morfologiskbevissthet.pdf
Publikováno v:
Brinchmann, Ellen Iren Braeken, Johan Lyster, Solveig-Alma Halaas . Is there a direct relation between the development of vocabulary and grammar?. Developmental Science. 2018, 1-13
Developmental Science
Developmental Science
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hjetland, Hanne Næss Brinchmann, Ellen Iren Scherer, Ronny Melby-Lervåg, Monica . Preschool predictors of later reading comprehension ability: a systematic review. The Campbell collaboration library of systematic reviews. 2017, 14
Campbell Systematic Reviews
Campbell Systematic Reviews
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/59758
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/59758/1/0233_ECG_Hjetland_-_Preschool_predictors.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/59758/1/0233_ECG_Hjetland_-_Preschool_predictors.pdf