Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Brilmayer, I."'
Autor:
Gregori, A., Amici, F., Brilmayer, I., Ćwiek, A., Fritzsche, L., Fuchs, S., Henlein, A., Herbort, O., Kügler, F., Lemanski, J., Liebal, K., Lücking, A., Mehler, A., Tien Nguyen, K., Pouw, W., Prieto, P., Rohrer, P., Sánchez-Ramón, P., Schulte-Rüther, M., Schumacher, P., Schweinberger, S., Struckmeier, V., Trettenbrein, P., https://orcid.org/0000-0003-2233-6720, von Eiff, C.
Publikováno v:
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
Multimodal communication research focuses on how different means of signalling coordinate to communicate effectively. This line of research is traditionally influenced by fields such as cognitive and neuroscience, human-computer interaction, and ling
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::9dda33bd1c6f564c8ef11158f133260e
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-72BD-E21.11116/0000-000D-31D8-8
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-72BD-E21.11116/0000-000D-31D8-8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.