Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Brightwell-Conrad AS"'
Autor:
Jerry R Colca, William G McDonald, Gregory S Cavey, Serena L Cole, Danielle D Holewa, Angela S Brightwell-Conrad, Cindy L Wolfe, Jean S Wheeler, Kristin R Coulter, Peter M Kilkuskie, Elena Gracheva, Yulia Korshunova, Michelle Trusgnich, Robert Karr, Sandra E Wiley, Ajit S Divakaruni, Anne N Murphy, Patrick A Vigueira, Brian N Finck, Rolf F Kletzien
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 8, Iss 5, p e61551 (2013)
Thiazolidinedione (TZD) insulin sensitizers have the potential to effectively treat a number of human diseases, however the currently available agents have dose-limiting side effects that are mediated via activation of the transcription factor PPARγ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/810bfe5fc88043a1a3d87fdcdaabf016
Autor:
Yulia Korshunova, Angela S. Brightwell-Conrad, Jerry R. Colca, Brian N. Finck, Jean S. Wheeler, Ajit S. Divakaruni, Danielle D. Holewa, Serena L. Cole, Sandra E. Wiley, Kristin R. Coulter, Elena O. Gracheva, Michelle Trusgnich, Robert Karr, Cindy L. Wolfe, Peter M. Kilkuskie, Gregory S. Cavey, Anne N. Murphy, Rolf F. Kletzien, William G. McDonald, Patrick A. Vigueira
Publikováno v:
PloS one, vol 8, iss 5
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 8, Iss 5, p e61551 (2013)
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 8, Iss 5, p e61551 (2013)
Thiazolidinedione (TZD) insulin sensitizers have the potential to effectively treat a number of human diseases, however the currently available agents have dose-limiting side effects that are mediated via activation of the transcription factor PPARγ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3543641ab1399a38fd74b24dbfc48d7b
https://escholarship.org/uc/item/0pw2x6dd
https://escholarship.org/uc/item/0pw2x6dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.