Zobrazeno 1 - 10
of 430
pro vyhledávání: '"Briggs, Steven"'
Autor:
Khanna, Ankita, Lotfi, Pouya, Chavan, Anita J., Montaño, Nieves M., Bolourani, Parvin, Weeks, Gerald, Shen, Zhouxin, Briggs, Steven P., Pots, Henderikus, Van Haastert, Peter J. M., Kortholt, Arjan, Charest, Pascale G.
Target of Rapamycin Complex 2 (TORC2) has conserved roles in regulating cytoskeleton dynamics and cell migration and has been linked to cancer metastasis. However, little is known about the mechanisms regulating TORC2 activity and function in any sys
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/614747
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614747
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614747
Autor:
Birdseye, Devon, de Boer, Laura A., Bai, Hua, Zhou, Peng, Shen, Zhouxin, Schmelz, Eric A., Springer, Nathan M., Briggs, Steven P.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Nov . 118(47), 1-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27094028
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Briggs, Steven G.
University students experience a range of life events whilst studying. Extensive research has established that university life events (events that are synonymous with studying) can be associated with student dropout from university. However, less is
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.570929
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Sep 01. 116(36), 18119-18125.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26851252